Beschikbaarheid
In het schema hieronder vind u de mogelijkheden en beschikbaarheid. De rood aangegeven tijden helaas niet meer beschikbaar; hier wordt al iemand ondersteunt. Op de zwart aangegeven tijden is er nog ruimte voor uw zorgvraag.
Maandag ochtend / vroege middag (voor 15.00) / late middag (na 15.00) / avond
Dinsdag ochtend / vroege middag (voor 15.00) / late middag (na 15.00) / avond
Woensdag ochtend / vroege middag (voor 15.00) / late middag (na 15.00) / avond
Donderdag ochtend / vroege middag (voor 15.00) / late middag (na 15.00) / avond
In een kennismakingsgesprek zal nader worden gekeken naar tijden en beschikbaarheid.
Happy2help wil open en transparant zijn. Het is daarom belangrijk dat u als klant over alle informatie kunt beschikken. Via deze pagina kunt u algemene documenten downloaden die Happy2help beschikbaar stelt aan al haar klanten. Wanneer u een samenwerking aangaat met Happy2help zult u deze informatie ook aangereikt krijgen. U vindt ze hier ook digitaal.
- Algemene voorwaarden: Deze hebben betrekking op Happy2help als bedrijf en de diensten die worden geleverd namens Happy2help
- Privacyverklaring: Sinds de AVG-wet is elk bedrijf verplicht om de verwerking van persoonsgegevens te standaardiseren. Dat wil zeggen dat u als klant precies weet wat Happy2help met uw persoonlijke informatie doet en wie dat mogelijk kunnen inzien. U bent zelf de baas over uw eigen gegevens.
- Klachtenregeling: Vanuit de wet is Happy2help verplicht een klachten- en geschillencommissie aan te stellen. Zo kan u als klant, mocht u niet tevreden zijn over de diensten van Happy2help, bij een onpartijdige organisatie terecht. Door middel van dit formulier hoeft dit niet via Happy2help, maar bent u zelf vrij om contact op te nemen met deze organisatie. Het advies bij een klacht blijft wel om dit eerst met uw zorgaanbieder te bespreken.
- Klachten: Heeft u klachten over de zorg die geleverd wordt? Vraag advies op via het Landelijk Meldpunt Zorg voor cliënten. Het Landelijk Meldpunt Zorg geeft informatie en advies indien een cliënt een vraag of klacht heeft over de kwaliteit van zorg. Het Landelijk Meldpunt lost geen klachten op, maar helpt cliënten wel verder. Zo informeren zij cliënten over de mogelijkheden uw klacht op te lossen, beantwoorden zij vragen en helpen zij met praktische tips. Het Landelijk Meldpunt Zorg is onderdeel van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd
WIST U DAT...?
... Happy2help thuisbegeleiding kan bieden of op locatie ? Ook bij u in huis dus, zodat de zorgvrager in een vertrouwde omgeving is.
... Happy2help geen samenwerking aan gaat als er geen klik is met de zorgvrager? Een klik tussen zorgverlener en zorgvrager is van dermate groot belang dat Happy2help zelfs de samenwerking ervoor zou cancelen. We kijken eerst wat u, uw netwerk en/of uw kind nodig heeft. Hierna bepalen we hoe, wanneer en waar we te werk gaan. Doelen en andere zaken komen later pas aan bod.
... Happy2help samen met de zorgvrager voor 100% ga? Voor meer info hierover, kijkt u bij "Over Happy2Help".
... Happy2help niks als onmogelijk beschouwt? Het motto van Nelson Mandela "It always seems impossible until it's done" is ons levensmotto. Als we net een stapje verder moeten om een (gezamenlijk) doel te bereiken, dan doen we dat.
... Happy2help ook groepsbegeleiding kan bieden? Zowel groepsbegeleiding als één-op-één begeleiding is mogelijk binnen Happy2Help.